
Klachten behandeling
Heb je een klacht, laat het ons dan weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.
Hoe dien ik een klacht in
Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
- Vul “Bel mij” formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
- Schrijf ons en verwoordt uw klacht per brief.
je kunt je klacht sturen naar:
Kamer Financial planning B.V.
Bernard Zweerslaan 9
1411 JK Naarden
Wij bevestigen de ontvangst van je brief, nemen je klacht in behandeling en geven aan wanneer u een antwoordt van ons mag verwachten.
Externe klachten behandeling
Bent je toch niet tevreden met ons antwoord en/of ons voorstel en komen wij er samen niet uit.
Je hebt dan de mogelijkheid je klacht voor te leggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of aan de rechter. Het Kifid is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. Kamer Financial planning is hierbij aangesloten.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99
Op de website van het KiFiD vind je het klachtenformulier. Stuur je ingevulde formulier binnen 3 maanden na onze definitieve reactie naar het KiFiD.